Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2016

Η Hanjin Shipping ζήτησε διάσωση από τη Maersk!

Tim Rue / Bloomberg / Getty Images

Η πτώχευση του κορεάτικου ναυτικού κολοσσού Hanjin Shiping (7η ναυτιλιακή εταιρία στον κόσμο) στο τέλος Αυγούστου (31/8/2016), έχει ταράξει τη λιμενική αγορά.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του CNBC τα κοντέινερ που βρίσκονται εν πλω αγγίζουν σε αξία τα 14 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στις 10 Νοεμβρίου (μετά από παράταση) είναι η καταληκτική ημερομηνία για κατάθεση προσφορών πώλησης της εταιρίας σύμφωνα με έκθεση του Dow Jones.
Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη, διότι το πελατολόγιο της Hanjin Shiping επηρεάζει τις εξαγωγές της Ασίας προς όλο τον κόσμο, μεγάλο δε ποσοστό αυτών αφορά την Ευρώπη.
Η πλειοδοσία της εξαγοράς θα επιφέρει προστιθέμενη αξία στο πλειοδότη, καθότι τα τελευταία 2 χρόνια διαφαίνεται ύφεση με πτωτική τάση στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά και με την προσθήκη των πελατών της Hanjin φαίνεται πως θα ενδυναμωθεί η θέση του στην παγκόσμια ναυτιλία.
Μετά την εκκαθάριση της εταιρίας και την ακύρωση των παραγγελιών, η Hanjin αναζήτησε έκτακτες λύσεις ανάγκης διάσωσης για τη μεταφορά των φορτίων στους προορισμούς.
Η πρώτη κρούση της Hanjin έγινε στην Maersk όπως αναφέρει εκπρόσωπος της στο CNBC.
Διαβάστε το ιστορικό στον παρακάτω σύνδεσμο: Hanjin vs Maersk

Για την Ελλάδα και τη ναυτιλιακή οικογένεια η κατάρρευση της  Hanjin Shiping έχει δημιουργήσει ευκαιρίες καθότι 2 από τα καράβια της έχουν έρθει σε Έλληνες εφοπλιστές ενώ αναμένεται η εκποίηση άλλων 3 σύμφωνα με την πρόθεση της διαχειριστικής εταιρίας για άμεση ρευστοποίηση της περιουσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: