Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Θανατηφόρος τραυματισμός στον ΟΛΘ

Σήμερα κατά την πρωινή βάρδια στο εμπορευματικό Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, συνέβη ένα τραγικό ατύχημα...
Ο 55χρονος Φύλακας υπάλληλος του ΟΛΘ, προκειμένου να ανοίξει την πύλη εισόδου (που για κάποιους λόγους είχε φρακάρει) έσκυψε να την ελέγξει. Την ώρα εκείνη ο χειριστής του μηχανήματος πέρασε την πύλη και παρέσυρε τον άτυχο εργαζόμενο. Σύμφωνα με πληροφορίες ο 48χρονος χειριστής του μηχανήματος ήταν εργολάβος που εκείνη την ώρα εισέρχονταν στο τέρμιναλ...
Ο 48χρονος χειριστής συνελήφθη και διενεργείτε έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος.
Ας ελπίσουμε το συμβάν να έχει ευτυχή κατάληξη, τόσο για τον άτυχο εργαζόμενο φύλακα όσο και για τον χειριστή του μηχανήματος αλλά και τις οικογένειές τους, μέρες που είναι...

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 48χρονος χειριστής του μηχανήματος ήταν εργολάβος που εκείνη την ώρα εισέρχονταν στο τέρμιναλ...
Ο 48χρονος χειριστής συνελήφθη και διενεργείτε έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος.

Θα πω για άλλη μια φορά πως τα λιμάνια είναι εργασιακοί χώροι υψηλής επικινδυνότητας!!!

Με αφορμή αυτό το δυσάρεστο συμβάν, θα ανοίξω μια παρένθεση για να πω ότι:
  • Σύμφωνα με πληροφορίες, και σε άλλα περιφερειακά λιμάνια οι Δ/ντες Σύμβουλοι προωθούν τις συμβάσεις έργου με Εργολάβους, μόνο και μόνο για να μην προσλάβουν ειδικευμένο προσωπικό! Την ώρα που η ανεργία καλπάζει με ασύλληπτους ρυθμούς από ανέργους πτυχιούχους συναδέλφους, ορισμένοι διορισμένοι κύριοι διοικούντες με ημερομηνία λήξης, προσφεύγουν σε λύσεις και πρακτικές και σε εργασιακό παρελθόν τουλάχιστον περασμένης 30ετίας, οδηγώντας τα περιφερειακά λιμάνια στην απαξίωση και το μαρασμό τους και μακροπρόθεσμα στην παραχώρηση υπηρεσιών σε τρίτους!!! 
Οι λιμενικές εργασίες είναι αναμφισβήτητα  καθαρά παροχή υπηρεσιών των Οργανισμών Λιμένων. 
Οφείλει η ΟΜΥΛΕ να επιληφθεί ΑΜΕΣΑ του θέματος, να καταδικάσει τέτοιες πρακτικές και στρατηγικές, και να σταματήσει εν τη γενέσει τους τέτοιες σκέψεις, διότι λιμάνια δεν είναι μόνο ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: