Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010

ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΣΕΜΠΟ!!!


Σήμερα το απόγευμα έγινε ένα ατύχημα, ευτυχώς όχι θανατηφόρο...
Στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΜΠΟ) κατά την εκπαίδευση δύο συναδέλφων χειριστών από το δυναμικό της ΣΕΠ ΑΕ (cosco) ανετράπη ένα μηχάνημα έργου τύπου ΟΣΜΕ...
Κατά την εκπαίδευση λοιπόν στο συγκεκριμένο μηχάνημα, και πριν ενταχθούν στην παραγωγική διαδικασία οι δυο συνάδελφοι για αδιευκρίνιστους μέχρι στιγμής λόγους -μια και δεν έχουν δώσει κατάθεση του συμβάντος- βρέθηκαν από τα 12 μέτρα στο έδαφος.
Νοσηλεύονται στο τζάνειο νοσοκομείο Πειραιά ο μεν πρώτος με κάταγμα στα πλευρά και αιμάτωμα στον πνεύμονα που κατά τους γιατρούς δεν εμπνέει ιδιαίτερη ανησυχία, εκδορές στο πρόσωπο και σκίσιμο στο χείλος. Ο δεύτερος είναι σε καλύτερη κατάσταση με απλές εκδορές, σοκαρισμένος και με ελαφρύ διάσειση και κρατήθηκε από τους γιατρούς για προληπτικούς λόγους.
Το λιμάνι είναι σε υψηλό βαθμό επικινδυνότητας και καλό είναι όλοι οι χειριστές να λαμβάνουν πολύ σοβαρά τα ζητήματα ασφάλειας...




Διακυβεύεται η ζωή τους αλλά και η ζωή συνανθρώπων μας.
Μέσα στην ατυχία τους οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι, στάθηκαν υπερβολικά τυχεροί, μια και πριν 10 χρόνια σε ίδιο ατύχημα θρηνήσαμε το συνάδελφο Βασίλη...
Για άλλη μια φορά η μεγάλη οικογένεια των χειριστών μηχανημάτων προσθέτει στο ενεργητικό της ατύχημα, ευτυχώς χωρίς σοβαρές συνέπειες...
read more “ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΣΕΜΠΟ!!!”

Τετάρτη, 12 Μαΐου 2010

Το Τρίγωνο της Ζωής

Χωρίς να χρειάζετε να ακούσετε ή να διαβάσετε οδηγίες, απλά προσέχοντας τις φωτογραφίες που ακολουθούν μπορείτε να ενημερωθείτε για το πως μπορείτε να προφυλαχτείτε σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και επικινδυνότητας.


Αν βρίσκεστε εντός οχήματος, βγείτε έξω και καθίστε ή ξαπλώστε δίπλα σε αυτό. Αν κάτι πέσει στο όχημα, θα αφήσει έναν κενό χώρο δίπλα σε αυτό σε όλες του τις πλευρές. Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν:













Ποτέ



Μην ξεχνάτε!!!





Όλο το άρθρο:


Αχρείαστες να είναι αυτές οι γνώσεις αλλά καλό είναι να το γνωρίζουμε διότι:

ΓΝΩΣΗ + ΕΦΑΡΜΟΓΗ = ΑΠΟΦΥΓΗ =

.............. Ζ Ω Η ! ! !

Αλλά και άλλα πολλά χρήσιμα σχετικά με τους ενεργούς πολίτες....
read more “Το Τρίγωνο της Ζωής”

Δευτέρα, 10 Μαΐου 2010

Δημοσίευμα από το attiki.elinyae.gr

Πολύ χρήσιμο το άρθρο που ακολουθεί, αναρτημένο από το http://osha.europa.eu διαμέσου του http://attiki.elinyae.gr/ που πρωτοπορεί πάντα στην ενημέρωση, όσον αφορά την ασφάλεια και τους κινδύνους στην εργασία.
Χρήσιμα και απαραίτητα για το χώρο μας νομίζω πως είναι τα τμήματα, μέρος του άρθρου παρακάτω


Συντήρηση


Η τακτική συντήρηση είναι κρίσιμης σημασίας για τη διατήρηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας του εξοπλισμού, των μηχανημάτων και του χώρου εργασίας. Η ελλιπής ή ανεπαρκής συντήρηση μπορεί να προκαλέσει επικίνδυνες καταστάσεις, ατυχήματα και προβλήματα υγείας. Η συντήρηση είναι μια δραστηριότητα υψηλού κινδύνου. Κάποιοι κίνδυνοι απορρέουν από την ίδια τη φύση της εργασίας.
Η συντήρηση διενεργείται σε όλους τους τομείς και τους χώρους εργασίας. Συνεπώς, οι εργαζόμενοι που εκτελούν εργασίες συντήρησης είναι πιθανόν να εκτίθενται περισσότερο από άλλους εργαζόμενους σε διάφορους κινδύνους.

...............................................................................................................................................................

Ένα άλλο πολύ σημαντικό τμήμα της δημοσίευσης είναι:

"Η συντήρηση είναι σημαντική για τη διασφάλιση βιώσιμης παραγωγικότητας, την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Έχει, όμως, επιπτώσεις στην επαγγελματική ασφάλεια και υγεία.


Πρώτον, η καλή συντήρηση είναι κρίσιμης σημασίας για τη διατήρηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας των μηχανημάτων και του χώρου εργασίας.
Δεύτερον, η ίδια η συντήρηση είναι δραστηριότητα υψηλού κινδύνου και πρέπει να εκτελείται με ασφάλεια, με κατάλληλη προστασία τόσο των εργαζομένων που εκτελούν εργασίες συντήρησης όσο και των λοιπών ατόμων που είναι παρόντες στον χώρο εργασίας."

Όλο το άρθρο μπορείτε να το βρείτε (ΕΔΩ)

Είναι πολύ χρήσιμο και καλό είναι να διαβάσετε όλο το δημοσίευμα...
read more “Δημοσίευμα από το attiki.elinyae.gr”

Σάββατο, 8 Μαΐου 2010

Εξηγήσεις σχετικά με την ανάρτηση "Νεα προβλήτα μεν αλλά.... προβληματική"

Ύστερα από εξώδικη πρόσκληση - διαμαρτυρία από ανώνυμη εταιρία σχετικά με την ανάρτηση μου «ΝΕΑ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΜΕΝ… ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ» έχω να πω τα εξής:


α) Σε καμιά περίπτωση δεν στοχοποίησα την εταιρία σας, αλλά και καμιά άλλη εταιρία.

β) Η έκφραση «ήδη η υπό κατασκευή νέα προβλήτα έχει πάθει καθίζηση και μόνο με την τοποθέτηση μηχανολογικού εξοπλισμού…….» που ορθώς και ευλόγως μου επισημαίνετε, γράφτηκε και αποδόθηκε εκ παραδρομής. Η ορθή απόδοση της λέξης είναι «κάκωση» και όχι καθίζηση. Αυτός είναι και ο λόγος που το φωτογραφικό υλικό περιλαμβάνει δάπεδα υπό κατασκευή ή ήδη κατασκευασμένα. Για την ορθότητα των λεγομένων μου σας επισυνάπτω και τη συγκεκριμένη Φώτο που επικαλούμαι, (είναι ανάμεσα στα ποδαρικά των γερανογεφυρών) καθώς επίσης και άλλες πάνω από 30 διαφορετικές λήψεις σε διαφορετικά σημεία που έχω στην κατοχή μου με παρεμφερή περιεχόμενο αν μου ζητηθούν.

γ) Η πρόθεση και η ένστασή μου κατά τη συγγραφή του ανωτέρω post ήταν ότι:

Ο χώρος του νέου προβλήτα που κατασκευάζεται έχει χωρητικότητα και θα φιλοξενήσει 1 εκατομμύριο containers.

Από τη μάχιμη 12ετή (μακρόχρονη θα έλεγα) πείρα μου ως χειριστής Γερανογέφυρας, γνωρίζω ότι το βάρος του κάθε containers ξεκινά από μίνιμουμ 4 tonus και μάξιμουμ τους 30 αλλά και παραπάνω κατά περιπτώσεις, οπότε γενάτε εύλογο το ερώτημα για τα βάρη που θα φιλοξενήσει ο εν λόγο χώρος στοιβαζόμενα σε 5,6,7 σειρές και 2 ή 3 containers σε ύψος και με βάρος κατά μέσο όρο 15tonus ανά τεμάχιο.

Στόχος μου ήταν να κινητοποιήσω τους μηχανισμούς ελέγχου του εργοδότη μου, με την ανάδειξη των επίμαχων σημείων που έπεσαν στην αντίληψή μου και πιθανόν αγνοούσαν, τώρα που είναι υπό κατασκευή και μπορούν να γίνουν όλες οι διορθώσεις όπου και αν απαιτείτε.

Πρόθεσή μου δεν ήταν να δημιουργήσω ενόχους, αλλά να μην ξαναζήσω (όπως και αρκετοί συνάδελφοί μου) την καθίζηση και το 15cm άνοιγμα του κρηπιδώματος το Σεπτέμβρη 1999 στον προβλήτα ΙΙ την ώρα που ήμουν κρεμασμένος και ανήμπορος στα 35 μέτρα, ενάμισι χρόνο μετά την αποπεράτωση και παράδοση του προβλήτα!!!

Η ένστασή μου και ο προβληματισμός οφείλετε στο γεγονός ότι εγώ και πολλοί συνάδελφοί μου μετά την αποπεράτωση του έργου θα κληθούμε να εργαστούμε στην εν λόγο προβλήτα για τα επόμενα 10, 20 και παραπάνω χρόνια, και σε θέματα ασφάλειας των εργαζομένων επιβάλετε να μην υπάρχει κανένα μεμπτό σημείο.

Αν θεωρεί η εταιρία σας ότι έθιξα τη φήμη, την τιμή, την υπόληψη και φερεγγυότητά της όπως επικαλείστε, μετά λύπης μου σας δηλώνω ότι δεν είχα καμιά πρόθεση ούτε δόλο να θίξω την εταιρία σας αλλά και καμιά άλλη εταιρία, παρά μόνο να αναδείξω αυτό που υπέπεσε στην αντίληψή μου.

Για θέμα τάξης και ηθικής αποκατάστασής σας, κάνω πιστή αντιγραφή τη δήλωση της εταιρίας σας που σε καμιά περίπτωση δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω για την ορθότητά της μια που επικαλείστε τη μελέτη και τη σύμβαση κατασκευής που υπογράψατε:

«Τα δάπεδα που κατασκευάζονται στον προβλήτα Ι, πάχους 0,30μ., είναι άοπλα και έχουν την απαιτούμενη αντοχή για τα φορτία, που προορίζονται να δεχθούν (γερανογέφυρες, containers -5+1- καθ’ ύψος), χωρίς να απαιτείται σιδηρούς οπλισμός στα δάπεδα, ο οποίος ουδέποτε επιμετρήθηκε και πληρώθηκε»

Λυπάμαι ειλικρινά για την όποια αναστάτωση προκάλεσε η εν λόγο ανάρτηση άθελά μου στην εταιρία σας.

Το παρελθόν μας άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια του στο χρόνο…

Με σεβασμό λοιπόν στο παρελθόν, ας κάνουμε όλοι μαζί ότι καλύτερο μπορούμε ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια.

Για όποια άλλη διευκρίνηση είμαι στη διάθεσή σας στο


E-mail: dimouva@gmail.com

read more “Εξηγήσεις σχετικά με την ανάρτηση "Νεα προβλήτα μεν αλλά.... προβληματική"”

Τρίτη, 4 Μαΐου 2010

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΕΜΕΣΟ Ή ΑΜΕΣΟ ΦΟΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!!! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΗΜΩΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!! (ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 10% ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΡΟΛΗΠΤΕΣ)

"Εγώ δηλώνω ξεκάθαρα ότι ΔΕΝ αποδέχομαι ΚΑΝΕΝΑ από τα μέτρα που ανακοινώθηκαν. ΚΑΝΕΝΑ. Και ας τον ψήφισα. Αφού δεν συνδυάστηκαν με καταλογισμό ευθυνών στα πολιτικά τομάρια που μας έφθασαν σε αυτό το χάλι, αφού δεν παραπέμπουν κανέναν στη δικαιοσύνη, αφού δεν συλλαμβάνεται κανένα λαμόγιο που γ…θηκε στη μάσα, άρα η μάσα συνεχίζεται, αφού εξακολουθούν οι τράπεζες να μην πληρώνουν ΤΙΠΟΤΑ, αφού οι μεγαλοβιομήχανοι συνεχίζουν το κλέψιμο και τις απολύσεις, αφού οι μεγαλοεργολάβοι συνεχίζουν να αναλαμβάνουν υπερ-υπερ-υπερτιμολογημένα έργα, αφού εξαφανίζεται η μεσαία τάξη και απομένουν οι πολύ πλούσιοι και οι πολύ φτωχοί, αφού δεν διαφαίνεται πουθενά ελπίδα, αφού αφήνουν να εννοηθεί ότι αν τα μέτρα δεν αποδώσουν τα αναμενόμενα θα παρθούν κι άλλα, αφού η γενιά των 700 ευρώ έγινε γενιά των 600 ευρώ, αφού….αφού…..αφού…..

Δεν έκλεψα ποτέ και κανέναν. Δεν συμμετείχα στο πάρτυ που έστησε η δεξιά και μας ξέσκισε, ούτε και σε κανενός άλλου κερατά. Μου κάνει εντύπωση (που λέει ο λόγος) που οι δεξιοί διαφωνούν με τα μέτρα, αλλά αν κυβέρναγε ακόμη ο μπουχέσας θα τα κατάπιναν αμάσητα. Έχουν το θράσος κάποιοι από αυτούς και γκαρίζουν ότι ο χοντρός τα “έλεγε” αλλά ο ΓΑΠ έταζε λεφτά.
Να πάει να πιάσει όλα τα αριστεροκεντροδεξιά λαμόγια και να τους κόψει πρώτα τον κώλο και μετά το λαιμό. Όσο αυτοί μένουν στο απυρόβλητο δίνεται το μύνημα και στους επόμενους ότι μπορούν να κάνουν τα ίδια.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ.

Σχολιο του Πετρου Κ. το οποιο προσυπογραφω μεχρι την τελευταια του λεξη!"

ασημώνης λίγο απ' όλα

Σχόλιο δικό μου....

Σίγουρα η οργή για το υπερφορτωμένο σαμάρι που μας επιβάλουν έφτασε σε απροχώρητες καταστάσεις... Αρκετά ως εδώ!!! Απαίτηση όλων των υγιών σκεπτόμενων ανθρώπων είναι να καθίσει κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, και οι έχοντες την ευθύνη για το χάλι που μας οδήγησαν όχι μόνο φυλακή για να περάσουν μερικά χρόνια και να κοκορεύονται ότι "πλήρωσαν" αλλά δήμευση της περιουσίας εντός και εκτός συνόρων μέχρι πέμπτης γενεάς, διαφορετικά θα δουν την οργή λαού σε πρώτο πλάνο!!!
read more “ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΕΜΕΣΟ Ή ΑΜΕΣΟ ΦΟΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!!! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.”