Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2010

Απεργία ιδιοκτητών αυτοκινητιστών...

Εδώ και μια εβδομάδα στο προσκήνιο βρίσκονται οι κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών αυτοκινητιστών ΔΧ… Εντύπωση μου έκανε στην αρχή της εβδομάδας που σε δηλώσεις τους μερίδα εξ αυτών μίλησαν για κινέζικα προϊόντα και απάνθρωπο εργασιακό καθεστώς.


Μα καλά… Αυτοί δεν ήταν τον καιρό των κινητοποιήσεών μας για την παραχώρηση του λιμανιού, συνοδευόμενοι από λιμενικούς μπουκάρισαν ως τραμπούκοι για εκφοβισμό στο Β6 τομέα επάνδρωσης;;;
Αυτοί δεν ήταν που με μάγκικη συμπεριφορά και το λιγότερο απρεπή κατέβασαν εργαζόμενο από το μηχάνημα και τον ξυλοφόρτωσαν γιατί «δεν πήγαινε γρήγορα» προκειμένου να οικονομήσουν περισσότερα;;;
Αυτοί δεν ήταν που ως εντεταλμένοι τραμπούκοι του πρώην υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Κ. Κεφαλογιάννη, εκφόβιζαν κάθε εργαζόμενο στο ΣΕΜΠΟ ως μεγιστάνες εξουσίας;;;
Αυτοί δεν ήταν που λειτουργούσαν ως απεργοσπαστικός μηχανισμός της δεξιάς κυβερνητικής πολιτικής για την εκποίηση του πρώτου λιμανιού της πατρίδας μας;;;
Αυτοί δεν είναι που κάθονται χωρίς πλέον να μιλάνε και χωρίς τσαμπουκάδες όταν πηγαίνουν για φόρτωση στη ΣΕΠ- cosco;;; (Αν μπορούν ας κάνουν και διαφορετικά μια και η διεύθυνση της ΣΕΠ σε όποιον δε συμμορφώνεται του απαγορεύει την είσοδο).
Αυτοί δεν είναι που σύμφωνα με δηλώσεις οδηγών αυτοκινητιστών το 1/3 των αδειών ανήκουν σε βουλευτές, -ή μάλλον για να είναι ακριβές και σύννομο-, στις γυναίκες τους;;;
Μα καλά, την παροιμία «όταν καίγετε το σπίτι του γείτονά σου σύντομα θα καεί και το δικό σου αν δεν τον βοηθήσεις» δεν την άκουσαν ποτέ;;;
Πως περιμένουν να έχουν μαζί τους την κοινή γνώμη όταν αδιαφορούν για τους συμπολίτες τους;;;
Πως περιμένουν τα συνδικάτα να στηρίξουν μια ομάδα που από 1970 μέχρι και σήμερα λυμαίνονται την αγορά κερδοσκοπώντας μην επιτρέποντας την έκδοση άλλων αδειών, εις βάρος άλλων συνανθρώπων τους. (οι άδειες το 1974 ήταν 33.000 περίπου όσες είναι και σήμερα).
Για εκείνους που στεναχωριέμαι πραγματικά, είναι για τους νέους ιδιοκτήτες αδειών φορτηγών, που απέκτησαν στην κατοχή τους την τελευταία διετία υποθηκεύοντας ότι είχαν και δεν είχαν με δάνεια και προσημείωση κατοικιών…



Βλέπεις οι «γνώστες μεγιστάνες και οι πονηροί» γνώριζαν για το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και φρόντισαν να ξεφορτωθούν έγκαιρα τα βαρίδια του μέλλοντος, αδιαφορώντας για την υποθήκευση των οικογενειών κάποιων άλλων συνανθρώπων τους…

Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!

1 σχόλιο:

"Ένα γελαστό απόγευμα" είπε...

Φυσικά έχουμε όλοι ακούσει τις τελευταίες μέρες τους κ.κ Μίχαλο και Κορκίδη να ρίχνουν γι' άλλη μια φορά στους απεργούς μεταφορείς την ευθύνη για το γονάτισμα της αγοράς. Ως Πόντιος Πιλάτος νίπτω τας χείρας μου ως προς την εξαγωγή συμπεράσματος μιας και η καταστροφική λαίλαπα των τελευταίων κυβερνήσεων δεν θ' άφηνε τον κατά τ' άλλα συμπαθή κλάδο των μεταφορέων, έξω απ' τα μεγαλεπήβολα σχέδιά της. Είναι νωπές ακόμα οι μνήμες των τραμπουκισμών τους απέναντι στους λιμενεργάτες. Νιώθω όμως χρέος να διαψεύσω τους ισχυρισμούς των προαναφερθέντων κυρίων, ότι στο λιμάνι περιμένουν 8000 κοντέινερς κι ότι έρχονται πλοία και ξεφορτώνουν στον Πειραιά σωρηδόν. Η αλήθεια είναι πως βλέπουμε κατά μέσο όρο ένα πλοίο την εβδομάδα κι αυτό έχει να αφήσει 40, 60 ή 100 κοντέινερς στην καλύτερη περίπτωση. (Υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία αφίξεων). Και μην βιαστεί κανείς να πει πως ο "παραχωρηθέντας" στην Cosco προβλήτας έχει δουλειά... Είδαμε από πρώτο χέρι την "ανάπτυξη", την ανταγωνιστικότητα και τα μεγαλόπνοα σχέδια που ξεκίνησε η κυβέρνηση της Ν.Δ κι ολοκλήρωσε επιτυχώς το ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ελάτε στο λιμάνι να καμαρώσετε τα χάλια κύριοι και να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι την κατάντια του Ο.Λ.Π. Ενός από τους πάλαι ποτέ κερδοφόρους και υγιείς κρατικούς οργανισμούς. Συγχαρητήρια!!! Αναπτύξατε την βιομηχανία των πάσης μορφής αδαών προέδρων και βουλιάξατε τους αληθινούς αιμοδότες των δημοσίων ταμείων! Ντροπή και αίσχος στο πολιτικό, ασύστολο ψεύδος!