Σάββατο, 8 Μαΐου 2010

Εξηγήσεις σχετικά με την ανάρτηση "Νεα προβλήτα μεν αλλά.... προβληματική"

Ύστερα από εξώδικη πρόσκληση - διαμαρτυρία από ανώνυμη εταιρία σχετικά με την ανάρτηση μου «ΝΕΑ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΜΕΝ… ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ» έχω να πω τα εξής:


α) Σε καμιά περίπτωση δεν στοχοποίησα την εταιρία σας, αλλά και καμιά άλλη εταιρία.

β) Η έκφραση «ήδη η υπό κατασκευή νέα προβλήτα έχει πάθει καθίζηση και μόνο με την τοποθέτηση μηχανολογικού εξοπλισμού…….» που ορθώς και ευλόγως μου επισημαίνετε, γράφτηκε και αποδόθηκε εκ παραδρομής. Η ορθή απόδοση της λέξης είναι «κάκωση» και όχι καθίζηση. Αυτός είναι και ο λόγος που το φωτογραφικό υλικό περιλαμβάνει δάπεδα υπό κατασκευή ή ήδη κατασκευασμένα. Για την ορθότητα των λεγομένων μου σας επισυνάπτω και τη συγκεκριμένη Φώτο που επικαλούμαι, (είναι ανάμεσα στα ποδαρικά των γερανογεφυρών) καθώς επίσης και άλλες πάνω από 30 διαφορετικές λήψεις σε διαφορετικά σημεία που έχω στην κατοχή μου με παρεμφερή περιεχόμενο αν μου ζητηθούν.

γ) Η πρόθεση και η ένστασή μου κατά τη συγγραφή του ανωτέρω post ήταν ότι:

Ο χώρος του νέου προβλήτα που κατασκευάζεται έχει χωρητικότητα και θα φιλοξενήσει 1 εκατομμύριο containers.

Από τη μάχιμη 12ετή (μακρόχρονη θα έλεγα) πείρα μου ως χειριστής Γερανογέφυρας, γνωρίζω ότι το βάρος του κάθε containers ξεκινά από μίνιμουμ 4 tonus και μάξιμουμ τους 30 αλλά και παραπάνω κατά περιπτώσεις, οπότε γενάτε εύλογο το ερώτημα για τα βάρη που θα φιλοξενήσει ο εν λόγο χώρος στοιβαζόμενα σε 5,6,7 σειρές και 2 ή 3 containers σε ύψος και με βάρος κατά μέσο όρο 15tonus ανά τεμάχιο.

Στόχος μου ήταν να κινητοποιήσω τους μηχανισμούς ελέγχου του εργοδότη μου, με την ανάδειξη των επίμαχων σημείων που έπεσαν στην αντίληψή μου και πιθανόν αγνοούσαν, τώρα που είναι υπό κατασκευή και μπορούν να γίνουν όλες οι διορθώσεις όπου και αν απαιτείτε.

Πρόθεσή μου δεν ήταν να δημιουργήσω ενόχους, αλλά να μην ξαναζήσω (όπως και αρκετοί συνάδελφοί μου) την καθίζηση και το 15cm άνοιγμα του κρηπιδώματος το Σεπτέμβρη 1999 στον προβλήτα ΙΙ την ώρα που ήμουν κρεμασμένος και ανήμπορος στα 35 μέτρα, ενάμισι χρόνο μετά την αποπεράτωση και παράδοση του προβλήτα!!!

Η ένστασή μου και ο προβληματισμός οφείλετε στο γεγονός ότι εγώ και πολλοί συνάδελφοί μου μετά την αποπεράτωση του έργου θα κληθούμε να εργαστούμε στην εν λόγο προβλήτα για τα επόμενα 10, 20 και παραπάνω χρόνια, και σε θέματα ασφάλειας των εργαζομένων επιβάλετε να μην υπάρχει κανένα μεμπτό σημείο.

Αν θεωρεί η εταιρία σας ότι έθιξα τη φήμη, την τιμή, την υπόληψη και φερεγγυότητά της όπως επικαλείστε, μετά λύπης μου σας δηλώνω ότι δεν είχα καμιά πρόθεση ούτε δόλο να θίξω την εταιρία σας αλλά και καμιά άλλη εταιρία, παρά μόνο να αναδείξω αυτό που υπέπεσε στην αντίληψή μου.

Για θέμα τάξης και ηθικής αποκατάστασής σας, κάνω πιστή αντιγραφή τη δήλωση της εταιρίας σας που σε καμιά περίπτωση δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω για την ορθότητά της μια που επικαλείστε τη μελέτη και τη σύμβαση κατασκευής που υπογράψατε:

«Τα δάπεδα που κατασκευάζονται στον προβλήτα Ι, πάχους 0,30μ., είναι άοπλα και έχουν την απαιτούμενη αντοχή για τα φορτία, που προορίζονται να δεχθούν (γερανογέφυρες, containers -5+1- καθ’ ύψος), χωρίς να απαιτείται σιδηρούς οπλισμός στα δάπεδα, ο οποίος ουδέποτε επιμετρήθηκε και πληρώθηκε»

Λυπάμαι ειλικρινά για την όποια αναστάτωση προκάλεσε η εν λόγο ανάρτηση άθελά μου στην εταιρία σας.

Το παρελθόν μας άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια του στο χρόνο…

Με σεβασμό λοιπόν στο παρελθόν, ας κάνουμε όλοι μαζί ότι καλύτερο μπορούμε ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια.

Για όποια άλλη διευκρίνηση είμαι στη διάθεσή σας στο


E-mail: dimouva@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: