Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2009

Έπεσαν οι μάσκες και στον ΟΛΘ Α.Ε.

Μειωμένα τα μεγέθη του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης
Submitted by admin on Tue, 01/09/2009 - 14:25.
Μειωμένος ήταν ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης το πρώτο εξάμηνο του 2009 και διαμορφώθηκε στα 21.476.935 ευρώ, έναντι 26.645.857 ευρώ του αντίστοιχου προηγούμενου εξαμήνου του 2008, παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 19,40%. Η πτώση αυτή προέρχεται κατά κύριο λόγο από τον σημαντικό περιορισμό της διακίνησης συμβατικών φορτίων εξαιτίας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που έπληξε τις βιομηχανίες της ευρύτερης ενδοχώρας του Λιμένος Θεσσαλονίκης (Βορείου Ελλάδος και Σκοπίων), οι οποίες διακινούν ως επί το πλείστον πρώτες ύλες, με αποτέλεσμα να περιοριστεί ιδιαίτερα η διακίνηση των φορτίων αυτών.
Τα αποτελέσματα προ φόρων κατά την ίδια περίοδο, παρά τη σημαντική μείωση των πωλήσεων εξαιτίας των λόγων που προαναφέρθηκαν και τη συγκράτηση των εξόδων, κυρίως όμως εξαιτίας του έκτακτου εσόδου των 5.000.000 ευρώ από την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της Hutchison, έφτασαν συνολικά στο ποσό των 5.010.092 ευρώ, έναντι 5.981.797 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2008, μειωμένα κατά 16,24%.
Τα μετά από φόρους κέρδη της ΟΛΘ ανήλθαν συνολικά στο ποσό των 3.648.383 ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2009 , έναντι 4.354.855 ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2008 και εμφανίζονται μειωμένα κατά 16,22%."

Πηγή: www.greekshippingnews.gr/?q=node/3955

Μετά τα κέρδη στο λιμάνι του ΟΛΠ, σήμερα έπεσαν οι μάσκες και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης...
Παρ όλη την παγκόσμια οικονομική κρίση που μαστίζει την υφήλιο, εντούτοις τα λιμάνια παρουσιάζουν ΚΕΡΔΗ!!!
Ίσως όχι τόσο υψηλά όσο σε άλλες περιόδους -μια που οι κατέχοντες κυβερνητική εξουσία αλλά και οι διευθύνοντες τα δυο μεγάλα λιμάνια χάραξαν μια τελείως λανθασμένη πολιτική με μηδενική ανάπτυξη- αλλά συμβατή και πάνω από όλα με ΚΕΡΔΟΣ!!!
Φανταστείτε ποια θα ήταν τα οικονομικά κέρδη αν κρατούσαν μια πολιτική ανάπτυξης και σωστής προσέγγισης πελατών - χρηστών!!!
Αλλά αν κρατούσαν το λιμάνι του Πειραιά στην κορυφή, τότε πως θα επιβίωνε το ΙΔΙΩΤΙΚΟ λιμάνι του Αστακού με τους κυβερνητικούς μεγαλομετόχους???
Οι πρώην υπουργοί Εμπορικής Ναυτιλίας φρόντισαν καλά ώστε οι μεγαλομέτοχοι "σύντεκνοι" στον Αστακό να πάρουν και τη μερίδα του λέοντος από τα συμβόλαια των μεγάλων χρηστών!!!

Κατά τα άλλα έχουμε μια ΗΘΙΚΗ διακυβέρνηση από τη ΝΔ!!!

Όσο πιο σύντομα μας αδειάσουν τη γωνιά, χάρη θα κάνουν στον τόπο μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: